maanantai 15. syyskuuta 2014

Oon keskittynyt viime aikoina 100% ristipistotyöhöni -mutta enpäs laitakkaan siitä kuvia! Hähää. Sen sijaan kerron yhdestä viime talven projektista eli huopikkaista! Kävin nimittäin kurssilla tekemässä omat huopikkaat, oikein kunnon korkeavartiset saappaat. Harmillisesti mulla on kateissa ne muutamat work in progress-kuvat mitä otin silloin, joten tässä nyt vain valmiit saappaat:



Tarkoitus oli tehdä mustat saappaat, mutta en älynnyt laittaa tarpeeksi huopakerroksia, että lopputulos olisi ollut peittävä. 

Huopikkaiden pohjaan olen harsinut auton matosta leikatut pohjapalat. Ei sitten pohjat pääse kulumaan käytössä.


Ehdin viime talvena vain pari kertaa käyttää noita ulkona mutta ne oli ihan huiput. Superlämpimät ja kevyet, niinkun ois villasukilla hipsutellut menemään.

Täytyy mainita myös, että nämä kuvat eivät nyt tee oikeutta huopikkaille. Siis joo ne on  oikeastikkin vähän rumat, muhkuraiset ja laikukkaat mutta sillä ei ole mitään väliä koska ne ihan sairaan hyvät huopikkaat! En malta odottaa kunnon pakkasia että pääsen taas niillä ulos tepastelemaan.

Kursseista puheenollen, oon nyt keramiikkakurssilla, kun jossain aikaisemmassa postauksessa höpötin, että mun on päästävä tekemään sellainen lankakeräkulho. No juuh semmosen tein heti ekalla kerralla mutta eihän siitä kovin häävi tullut näin vasta-alkajan olemattomilla taidoilla. Esittelen sen anyway sitten joskus kun saan sen kotiin. Saatanpa esitellä muitakin räpellyksiäni jos niistä tulee yhtään esittelykelpoisia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti